Кърмене и училище
- вторник, 30. 06. 2009, 19:26
- Здраве
- 667 views
- Добавете коментар
Все повече и повече са ползите от кърменето и това се изтъква от мнозина учени. Наскоро направено изследване показва, че децата, които са кърмени, когато станат ученици имат по-добри оценки и следователно и по-голям шанс да учат после в университет.
Изследването е направено в Америка, като са били изследвани братя и сестри от 60 семейства. Някои от децата са били кърмени, а други не. Екипът под ръководството на проф. Джоузеф Сейбия от американския университет в Денвър и проф. Даниъл Рийс от университета на Колорадо в същия град използвал данни от национално изследване за тийнейджърското здраве.
Резултатите показали, че дори един допълнителен месец кърмене помага за подобряване на оценките в училище. Така че ето още една причина да кърмите детето си, това е един вид вложение в обучението му.









