Пийте повече натурален сок и ще сте стройни фиданки
Доказано е, че дозата витамини в една чаша прясно изцеден плодов натурален сок, е много по – голяма отколкото ако изядете същото количество плодове. Създайте си навика всеки ден да изпивате по една чаша сок и ще имате естествен щит срещу хронични заболявания. 
Според дългогодишно проведено изследване, хората, които обичат и всеки ден пият натурален сок, са много по чувствителни към инсулина. Също така рискът от затлъстяване и метаболични разтройства на организма, като диабет и т.н. е сведен до минимум.
Изследвани са около 14 – 15 000 души. След като ги съпоставили, лекарите видели каква коренна разлика има от тези, които обичали сокове и тези, които не пиели много често. Любителите на сокове били значително по – слаби, с почти никаква съпротива към инсулина, а завишаването на индекса на телесната маса за тях бил почти минимален. Само 10 – 15% от тях имали нарушения на метаболизма, нивата на глюкозата в кръвта също били високи и разстроено кръвно налягане.
Всеобщоизвестен факт е, че когато се храним правилно и имаме в диетата си повече плодове и зеленчуци, организма ни се бори много по ефективно с хроничните заболявания. Освен това сега става ясно, че чрез плодовете сокове, физическата ни активност е по – висока, а част от мазнините и захарите, които приемаме се компенсират от приема на плодови сокове.





